Succesverhalen

We vinden onze eigen blog al een succes verhaal. InterieurInspiratie.nl ontvangt maandelijks vele bezoekers, heeft ruim 20.000 volgers op facebook en 1.200 op instagram. Een publiek waar we dagelijks mee in contact staan door het delen van onze content. Maar niet alleen wij hebben ons kanaal door het gebruik van social media zien groeien. Ook onze klanten:

Proeflokaal Brewers

Voor mijn proeflokaal in Zeist wordt de content voor de social media door Danielle en Jos bedacht. En niet alleen bedacht, zij nemen mij alles uit handen. Van het bedenken tot de content, het maken van de graphics, tot het plaatsen/plannen van de posts. Hierdoor kan ik mij bezig houden met mijn eigen hobby; bier brouwen en mensen hier van laten genieten.

Ik heb weinig ervaring met social media, ben ook totaal niet van die generatie, wist ik niet zo goed wat ik online kon zetten. Gelukkig bedenken Danielle en Jos de content.

We gaan 1 keer per maand samen zitten en dan kijken we naar de aankomende acties. Wat staat er op de agenda? Zijn er nog speciale feestdagen waar we rekening mee moeten houden? Wat is leuk om met de volgers te delen? Met deze notities gaan zij aan de slag en maken zo de leukste content.

Ik zie echt dat er meer interacties is. En ik hoor ook regelmatig via mijn klanten de content van Facebook en/of Instagram terug. Toch een teken dat we op die manier bij de klanten onder de aandacht worden gebracht.

Cas Brasser